Acești termeni și condiții generale includ următoarele secțiuni:

  1. Termeni si conditii
  2. Livrare
  3. Înregistrare și identificare
  4. Politica de protectie a datelor cu caracter personal
  5. Cookie-uri
  6. Formulare de reziliere a contractului și reclamații

 

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A „TOPCASE 2007” OOD

Informații despre administratorul de date cu caracter personal:
„TOPCASE 2007” Ltd. este o societate înregistrată conform Legii Comerciale a Republicii Bulgaria, cu EIC: 205220205, cu sediul și adresa de conducere: Sofia, Strada „Neofit Rilski” Nr. 54 A, adresa de email: info@topcase .bg , telefon: 0879 364 401.
Societatea este reprezentata de managerul acesteia PETKO EMILOV BOCHAROV.

Motivele și scopurile pentru care folosim datele dumneavoastră cu caracter personal
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal din următoarele motive:
● Un contract încheiat între noi și dumneavoastră, pentru a ne îndeplini obligațiile care ne revin în temeiul acestuia;
● Consimțământul dumneavoastră expres – scopul este specificat pentru fiecare caz concret;
● Dacă prevede legea;
În paragrafele următoare veți găsi informații detaliate despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în funcție de temeiul legal pe care le prelucrăm.
PENTRU EXECUTAREA UNUI CONTRACTUL SAU ÎN CONTEXTUL RELATIILOR PRECONTRACTUALE
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale și precontractuale și pentru a ne bucura de drepturile care decurg din contractele încheiate cu dumneavoastră.

Scopuri de prelucrare:
● stabilirea identității dumneavoastră;
● gestionarea și executarea cererii dumneavoastră și executarea unui contract încheiat;
● intocmirea unei propuneri de incheiere a unui contract;
● pregătirea și trimiterea unei facturi/facturii pentru serviciile pe care le utilizați la noi;
● furnizarea serviciului cuprinzător de care aveți nevoie, precum și încasarea sumelor datorate pentru serviciile utilizate;
● salvarea corespondenței în legătură cu comenzile plasate, procesarea cererilor, raportarea problemelor etc.
● notificarea a tot ceea ce are legătură cu serviciile pe care le utilizați cu noi;
● detectarea și/sau prevenirea acțiunilor ilegale sau acțiunilor contrare termenilor noștri ai serviciilor relevante;

Datele pe care le procesăm pe această bază:
Pe baza contractului încheiat între noi și dumneavoastră, prelucrăm informații despre tipul și conținutul relației contractuale, precum și orice alte informații legate de relația contractuală, inclusiv:
● detalii personale de contact – număr de telefon,
● date de identificare – cele trei nume, adresa de livrare, e-mail;
● e-mail, scrisori, informații despre solicitările dvs. de depanare, reclamații, solicitări, reclamații;
● alte feedback pe care le primim de la tine;
● informații despre cardul de credit sau de debit, numărul contului bancar sau alte informații bancare și de plată, în legătură cu plățile efectuate;
● informații din acțiunile dumneavoastră pe site-ul nostru
● date demografice
Prelucrarea datelor cu caracter personal specificate este obligatorie pentru noi pentru a putea incheia contractul cu dumneavoastra si a-l indeplini. Fără să ne furnizați datele de mai sus, nu ne-am putea îndeplini obligațiile asumate prin contract.

Oferim date personale terților
Furnizăm datele dumneavoastră personale către terți, iar scopul nostru principal este să vă oferim servicii de calitate, rapide și cuprinzătoare. Nu oferim terților datele dumneavoastră cu caracter personal înainte de a ne asigura că sunt luate toate măsurile tehnice și organizatorice pentru a proteja aceste date și ne străduim să implementăm controale stricte pentru a îndeplini acest scop. În acest caz, rămânem responsabili pentru confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră.
Furnizăm date cu caracter personal următoarelor categorii de destinatari (administratori de date cu caracter personal):
● operatori poştali şi firme de curierat;
● persoane care, prin atribuire, întrețin echipamente, software și hardware utilizate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și necesare activităților companiei
● persoane care presteaza servicii de consultanta in diverse domenii.

Când ștergem datele colectate pe această bază
Ștergem datele colectate pe această bază la 5 ani de la încetarea relației contractuale, indiferent dacă din cauza expirării contractului, anulării sau alt motiv.

PENTRU ÎNDEPLINIREA OBLIGAȚIILOR REGLEMENTARE
Este posibil ca legea să prevadă o obligație pentru noi de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal. În aceste cazuri, suntem obligați să efectuăm prelucrarea, cum ar fi:
● obligații conform Legii privind măsurile de combatere a spălării banilor;
● îndeplinirea obligațiilor în legătură cu vânzările la distanță, vânzările în afara spațiilor comerciale, prevăzute de Legea privind protecția consumatorilor;
● furnizarea de informații Comisiei pentru Protecția Consumatorului sau terților prevăzute în Legea privind protecția consumatorilor;
● furnizarea de informații Comisiei pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal în legătură cu obligațiile prevăzute în cadrul normativ pentru protecția datelor cu caracter personal;
● obligatiile prevazute in Legea contabilitatii si Codul de procedura fiscala-asigurari si alte acte juridice conexe, in legatura cu tinerea contabilitatii legale;
● furnizarea de informații instanței și terților, în cadrul procedurilor în fața unei instanțe, în conformitate cu cerințele actelor normative aplicabile procedurii;
● verificarea vârstei la cumpărături online.
Când ștergem datele personale colectate pe această bază
Ștergem datele colectate în temeiul unei obligații prevăzute de lege după ce obligația de colectare și stocare este îndeplinită sau încetează. De exemplu:
● în conformitate cu Legea contabilității pentru stocarea și prelucrarea datelor contabile (11 ani),
● obligațiile de a furniza informații instanței, autorităților competente ale statului etc. motivele prevăzute de legislația în vigoare (5 ani).

Furnizarea de date către terți
Atunci când suntem obligați de lege, putem furniza datele dumneavoastră cu caracter personal autorității de stat competente, persoană fizică sau juridică.

DUPĂ CONsimțământul DVS
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe această bază numai după acordul dumneavoastră expres, neechivoc și voluntar. Nu vom prevedea nicio consecință adversă pentru dvs. dacă refuzați să procesați datele cu caracter personal.
Consimțământul este o bază separată pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, iar scopul prelucrării este menționat în acesta și nu este acoperit de scopurile enumerate în această politică. Dacă ne dați consimțământul relevant și până la retragerea acestuia sau încetarea oricărei relații contractuale cu dumneavoastră, pregătim propuneri de produse/servicii potrivite pentru dvs., efectuând analize detaliate ale datelor dumneavoastră personale de bază;
Analiza detaliată este o metodă de realizare a analizei care permite prelucrarea unor volume mari de date prin intermediul modelelor și algoritmilor statistici și altele care presupun utilizarea datelor cu caracter personal, precum și procese de pseudonimizare și anonimizare a acestora, în scopul extragerii acestora. informații despre tendințe și diverși indicatori statistici.

Datele pe care le procesăm pe această bază:
Pe această bază, procesăm doar datele pentru care ne-ați dat acordul dumneavoastră expres. Datele specifice sunt determinate de la caz la caz. De obicei, datele includ:
● E-mail
● Telefon
● Adresa
● Nume

Furnizarea de date către terți
Pe această bază, putem furniza datele dumneavoastră agențiilor de marketing, Facebook, Google sau altele asemenea.

Retragerea consimțământului
Consimțământul poate fi retras în orice moment. Retragerea consimțământului nu afectează îndeplinirea obligațiilor contractuale. Dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în oricare sau în toate modurile descrise mai sus, nu vom folosi datele și informațiile dumneavoastră cu caracter personal în scopurile specificate mai sus. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării bazate pe consimțământul dat anterior retragerii acestuia.
Pentru a retrage consimțământul dat, trebuie doar să utilizați site-ul nostru sau pur și simplu datele noastre de contact.

Când ștergem datele colectate pe această bază
Ștergem datele colectate pe această bază la cererea dumneavoastră sau la 6 luni de la colectarea lor inițială.

PRELUCRAREA DATELOR ANONIMATE
Nu procesăm datele dumneavoastră în scopuri statice, adică pentru analize în care rezultatele sunt doar generalizabile și, prin urmare, datele sunt anonime. Identificarea unei anumite persoane din aceste informații este imposibilă.
Datele dvs. pot fi, de asemenea, anonimizate. Anonimizarea este o alternativă la ștergerea datelor. La anonimizare, toate elementele/elementele de identificare personală care permit identificarea dumneavoastră sunt șterse ireversibil. Pentru datele anonimizate, nu există obligația legală de a le șterge, deoarece nu constituie date cu caracter personal.
De ce și cum folosim algoritmi automati
Pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, folosim algoritmi și metode parțial automatizate pentru a ne îmbunătăți constant produsele și serviciile pentru a ne adapta produsele și serviciile la nevoile dumneavoastră în cel mai bun mod posibil. Acest proces se numește profilare.

Cum vă protejăm datele personale
Pentru a asigura o protecție adecvată a datelor companiei și clienților săi, implementăm toate măsurile organizatorice și tehnice necesare prevăzute în Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
Compania a stabilit politici pentru a preveni abuzurile și încălcările de securitate.
În scopul securității maxime în prelucrarea, transferul și stocarea datelor dumneavoastră, este posibil să folosim mecanisme suplimentare de protecție precum criptarea, pseudonimizarea etc.
Datele personale pe care le-am primit de la terți
Este posibil să primim date personale despre dumneavoastră de la ceilalți utilizatori ai noștri.
Drepturile Utilizatorilor
Fiecare Utilizator al site-ului se bucură de toate drepturile de a proteja datele personale, conform legislației bulgare și a legii Uniunii Europene.

Utilizatorul își poate exercita drepturile prin intermediul formularului de contact sau prin trimiterea unui mesaj pe adresa noastră de e-mail.

Fiecare Utilizator are dreptul la:
● Să fie informat (în legătură cu prelucrarea datelor sale personale de către administrator);
● Accesul la propriile date personale;
● Corectare (dacă datele sunt inexacte);
● Ștergerea datelor cu caracter personal (dreptul „de a fi uitat”);
● Restricționarea prelucrării de către administrator sau operator de date cu caracter personal;
● Portabilitatea datelor personale între administratorii individuali;
● Obiecție la prelucrarea datelor sale personale;
● Persoana vizată are, de asemenea, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv pe profilare, care dă naștere la consecințe juridice pentru persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
● Dreptul la protecție judiciară sau administrativă în cazul în care drepturile persoanei vizate au fost încălcate.
Utilizatorul poate solicita ștergerea dacă este prezentă una dintre următoarele condiții:
● Datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod;
● Utilizatorul își retrage consimțământul pe care se bazează prelucrarea datelor și nu există un alt temei legal pentru prelucrare;
● Utilizatorul datelor se opune prelucrării și nu există temeiuri legale imperative pentru prelucrare;
● Datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
● Datele cu caracter personal trebuie șterse pentru a respecta o obligație legală în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului unui stat membru care se aplică operatorului;
● Datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu prestarea serviciilor societății informaționale către copii și consimțământul a fost dat de titularul răspunderii părintești pentru copil.
Utilizatorul are dreptul de a limita prelucrarea datelor sale personale de către administrator atunci când:
● Contesta acuratețea datelor cu caracter personal În acest caz, limitarea prelucrării este pentru o perioadă care permite administratorului să verifice acuratețea datelor cu caracter personal;
● Prelucrarea este ilegală, dar Utilizatorul nu dorește ca datele personale să fie șterse, ci solicită în schimb restricționarea utilizării acestora;
● Administratorul nu mai are nevoie de datele personale în scopul prelucrării, dar Utilizatorul le solicită pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea pretențiilor legale;
● se opune prelucrării în așteptarea verificării dacă temeiul juridic al administratorului prevalează asupra intereselor Utilizatorului.

Dreptul la portabilitate.
Persoana vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat unui administrator într-un format structurat, utilizat pe scară largă și care poate fi citit de mașină și are dreptul de a transfera aceste date altui administrator fără obstacole din partea administratorului căruia datele cu caracter personal sunt furnizate atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe o obligație contractuală și prelucrarea este efectuată în mod automat. Atunci când își exercită dreptul la portabilitatea datelor, persoana vizată are dreptul de a obține un transfer direct al datelor cu caracter personal de la un administrator la altul, atunci când acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
Dreptul de a obiecta.
Utilizatorii au dreptul de a se opune administratorului împotriva prelucrării datelor lor personale. Administratorul datelor cu caracter personal este obligat să înceteze prelucrarea, cu excepția cazului în care dovedește că există temeiuri juridice convingătoare pentru prelucrare care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale. . În caz de obiecție la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, prelucrarea trebuie oprită imediat.

Plângere la autoritatea de supraveghere
Fiecare Utilizator are dreptul de a depune o plângere împotriva prelucrării ilegale a datelor sale cu caracter personal la Comisia pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal sau la instanța competentă.

Mentinerea unui registru
Menținem un registru al activităților de prelucrare pentru care suntem responsabili. Acest registru conține toate informațiile de mai jos:
● numele și datele de contact ale administratorului
● scopurile prelucrarii;
● descrierea categoriilor de persoane vizate și a categoriilor de date cu caracter personal;
● categoriile de destinatari cărora le sunt sau vor fi dezvăluite datele cu caracter personal,
● includerea destinatarilor din țări terțe sau organizații internaționale;
● atunci când este posibil, termenele stipulate pentru ștergerea diferitelor categorii de date;
● acolo unde este posibil, o descriere generală a măsurilor tehnice și organizatorice de securitate;

Această Politică de protecție a datelor cu caracter personal a fost adoptată și aprobată în data de 20.07.2018 de către „TOPCASE 2007” OOD.


ORGANISME DE REGLEMENTARE A ACTIVITĂȚII

Organele care reglementează activitatea „TOPCASE.BG” sunt Comisia pentru Protecția Utilizatorului /CCP/ și Comisia pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (PCPD), cu următoarele coordonate:

Pentru KZP:
• Site: https://kzp.bg/kontakti
• telefon: 0700 111 22
• e-mail: info@kzp.bg
• adresa: orașul Sofia, Piața Slaveykov, nr. 4A, etajele 3, 4 și 6
Pentru CPLD:
• Site: https://www.cpdp.bg/
• telefon: 02/91-53-518
• e-mail: kzld@cpdp.bg
• adresa: Sofia 1592, B-dul Prof. Tsvetan Lazarov" nr. 2

CONFLICTE
Utilizatorii pot utiliza platforma europeană de soluționare online a litigiilor (ODR) disponibilă la / http://ec.europa.eu/odr / – un portal de acces unic care permite consumatorilor și comercianților din UE să soluționeze litigiile între ei.
Soluționarea alternativă a litigiilor (ADR) între consumatori și comercianți este o procedură de conciliere extrajudiciară pe bază voluntară.
Comisiile generale de conciliere ajută la ajungerea la un acord între consumatori și comercianți în litigiile privind contractele de vânzare de bunuri și prestarea de servicii,
Comisiile generale de conciliere sunt stabilite pe o bază regională și sunt competente să soluționeze litigiile dintre „TOPCASE.BG” și Utilizator este

Comisia Generală de Conciliere la Comisia pentru Protecția Consumatorului cu sediul în orașul Sofia și zona de operare pe teritoriul Sofia, regiunea Sofia, regiunea Kyustendil și regiunea Pernik; Lista consolidată a autorităților SAL recunoscute din statele membre ale Uniunii Europene poate fi găsită la adresa https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show