Acești termeni și condiții generale includ următoarele secțiuni:

  1. Termeni si conditii
  2. Livrare
  3. Înregistrare și identificare
  4. Politica de protectie a datelor cu caracter personal
  5. Cookie-uri
  6. Formulare de reziliere a contractului și reclamații

Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de mai jos pentru fiecare secțiune. Dacă nu găsiți un răspuns la întrebarea dvs. aici, ne puteți contacta.

CONDIȚII DE UTILIZARE ALE TOPCASES.RO

Acești TERMENI și CONDIȚII GENERALE guvernează relația dintre „TOPCASES 2007” OOD, denumită în continuare „TOPCASES.RO”, pe de o parte, și Utilizatorii paginilor și serviciilor de Internet situate pe Site (denumite în continuare Utilizatori), pe de altă parte.

„TOPCASE 2007” Ltd. este o societate înregistrată conform Legii Comerciale a Republicii Bulgaria cu EIK 205220205, cu sediul și adresa de conducere: Sofia, Str. „Neofit Rilski” Nr. 54 A, adresa de email: support@topcases.ro , telefon : 0741 447 237.

Vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile Generale publicate în întregime înainte de a utiliza informațiile și serviciile comerciale oferite pe Site (prescurtat Serviciile). Prin vizualizarea Site-ului, fiecare Utilizator se obligă automat să respecte condițiile descrise mai jos.

Acest document conține informații despre activitățile „TOPCASES.RO” și condițiile generale de utilizare a serviciilor oferite de „TOPCASES.RO”, reglementând relația dintre noi și fiecare dintre utilizatorii noștri.

Confirmarea Termenilor si Conditiilor Generale este o conditie necesara si obligatorie pentru incheierea contractului intre Utilizator si „TOPCASES.RO”.

Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale, Utilizatorul este de acord ca datele sale personale sa fie prelucrate in baza contractului incheiat intre acesta si TOPCASES.RO. Astfel de date sunt nume, telefon, adresa, e-mail.

DEFINIȚII
În sensul prezentelor condiții generale, următoarele concepte trebuie înțelese în următorul sens:

Site – www.topcases.ro și toate subpaginile acestuia.
Utilizator – este orice persoană fizică care achiziționează bunuri sau utilizează servicii care nu sunt destinate activității comerciale sau profesionale și orice persoană fizică care, în calitate de parte la prezentul contract în condiții generale, acționează în afara sferei activității sale comerciale sau profesionale.
Termeni și Condiții - acești Termeni și Condiții, care includ termeni de utilizare, politica de confidențialitate, cookie-uri, reguli de înregistrare și livrare, soluționarea voluntară a litigiilor, formulare de anulare și înlocuire a contractului și orice alte informații relevante din punct de vedere juridic aflate pe site.
Date personale – informații despre o persoană fizică care dezvăluie identitatea sa fizică, psihologică, psihică, familială, economică, culturală sau socială.
Marfa – obiect material mobil, cu exceptia bunurilor vandute prin executare silita sau prin alte masuri de catre organele abilitate de lege, precum si bunurile abandonate sau confiscate in folosul statului, anuntate spre vanzare de autoritatile statului. Mărfurile sunt și apă, gaz și energie electrică atunci când sunt oferite spre vânzare, ambalate într-un volum limitat sau într-o anumită cantitate.
Contract de vânzare - un contract prin care comerciantul transferă sau se obligă să transfere dreptul de proprietate asupra bunurilor către consumator, iar consumatorul plătește sau se obligă să plătească prețul pentru acestea, inclusiv contractele având ca obiect atât bunuri, cât și servicii.
Procedura de soluționare alternativă a litigiilor de consum – procedură de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum, cu respectarea cerințelor prezentei legi și efectuată de o autoritate de soluționare alternativă a litigiilor de consum.

SERVICII FURNIZATE
Artă. 1. Pe Site, Utilizatorii au posibilitatea de a încheia un contract de cumpărare, vânzare și livrare a bunurilor oferite de „TOPCASES.RO”.

ORDIN
Artă. 2. Utilizatorii folosesc interfața site-ului „TOPCASES.RO” pentru a încheia contracte de cumpărare și vânzare a produselor oferite de „TOPCASES.RO”.
(2) În cazul lipsei disponibilității unui produs dat, „TOPCASES.RO” își rezervă dreptul de a refuza comanda.
(3) După selectarea unuia sau mai multor bunuri oferite pe site-ul „TOPCASES.RO”, Utilizatorul trebuie să le adauge pe lista sa de bunuri pentru cumpărare.
(4) Este necesar ca Utilizatorul sa furnizeze date pentru efectuarea livrarii si sa aleaga o metoda si ora de plata a pretului, iar apoi sa confirme comanda prin interfata site-ului.
(5) La plasarea unei comenzi, Utilizatorul primește confirmarea prin e-mail că comanda sa a fost acceptată.

Artă. 3. „TOPCASES.RO” are dreptul de a refuza încheierea unui contract cu un Utilizator incorect.
(2) „TOPCASES.RO” are dreptul de a trata un Utilizator ca fiind incorect în cazurile în care:
1. există nerespectarea de către Utilizator a Termenilor și Condițiilor Generale;
2. s-a stabilit o atitudine incorectă, arogantă sau grosolană față de reprezentanții „TOPCASES.RO”;
3. au fost detectate abuzuri sistematice de către Utilizator împotriva „TOPCASES.RO”.

PREȚURI
Artă. 4. (1) Preturile bunurilor oferite sunt cele indicate pe site-ul „TOPCASES.RO” la momentul plasarii comenzii, cu exceptia cazurilor de eroare evidenta.
(2) Prețurile mărfurilor includ TVA, în cazurile în care se prevede perceperea acestuia.

Artă. 5. „TOPCASES.RO” își rezervă dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite pe site în orice moment și fără notificare, astfel de modificări nu vor afecta comenzile deja efectuate.

Artă. 6. (1) „TOPCASES.RO” poate acorda reduceri la bunurile oferite pe site, conform legislației bulgare și regulilor definite de „TOPCASES.RO”. Regulile aplicabile acestor reduceri sunt disponibile acolo unde este afișată reducerea. Reducerile pot fi oferite sub diferite forme (de exemplu, promoții, reduceri de fidelitate oferite individual, aleatoriu sau ca urmare a participării la o competiție sau la un sondaj cu clienții).
(2) Diferite tipuri de reduceri nu pot fi combinate la comanda și achiziționarea aceluiași produs.

PLATĂ
Artă. 7. Atunci când Utilizatorul returnează bunuri cu dreptul la rambursarea sumei plătite din orice motiv, prețul supus rambursării este redus cu valoarea reducerii primite aplicată bunurilor, iar doar suma plătită efectiv este supusă rambursării. .

Artă. 8. (1) Utilizatorul poate plăti prețul bunurilor comandate folosind una dintre opțiunile enumerate pe site. Plata ramburs la livrare este posibila pe Site.
(2) În cazul în care Utilizatorul alege opțiunea de livrare prin curier și plata cu ramburs și mandat poștal, acesta trebuie să plătească prețul articolelor comandate împreună cu costul livrării către curier la primirea mărfii.

Artă. 9. În cazul în care Utilizatorul alege o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată terț, Utilizatorul poate fi obligat să respecte termenii și condițiile și/sau taxele acestei terțe părți.

Artă. 10. „TOPCASES.RO” nu este responsabilă în cazul în care o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată terț este indisponibilă sau funcționează defectuos din motive dincolo de vina „TOPCASES.RO””.

RENUNȚARE ȘI ÎNLOCUIRE
Artă. 11. (1) Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a indica un motiv, fără a datora despăgubiri sau penalități în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către Utilizator sau de către un terț.
(2) Pentru a-și exercita dreptul în temeiul prezentei clauze, Utilizatorul trebuie să notifice fără echivoc „TOPCASES.RO” decizia sa de a se retrage din contract, individualizând bunurile pe care dorește să le returneze, furnizând toate detaliile comenzii finalizate și livrarea, incluzând, dar fără a se limita la: conținutul și valoarea comenzii, detaliile persoanei care a plasat comanda, detaliile persoanei care a acceptat livrarea și data livrării.
(3) „TOPCASES.RO” publică pe site-ul său un formular de exercitare a dreptului de retragere din contract.
(4) Pentru exercitarea dreptului de retragere, „TOPCASES.RO” pune la dispoziție utilizatorului opțiunea de a completa și trimite electronic prin intermediul site-ului formularul standard de retragere sau o altă aplicație fără ambiguitate. În aceste cazuri, „TOPCASES.RO” trimite imediat utilizatorului o confirmare de primire a refuzului său pe un suport durabil.
(5) Utilizatorul este obligat sa returneze marfa pe cheltuiala proprie impreuna cu chitanta si factura, daca este cazul, prin predarea acestora catre "TOPCASES.RO" sau catre o persoana imputernicita a acesteia din urma, in termen de 14 zile de la data data la care Utilizatorul și-a exercitat dreptul de retragere din contract.
(6) La returnarea mărfurilor, acestea trebuie să fie în ambalajul original, fără semne de utilizare sau deteriorare a aspectului comercial.
(7) „TOPCASES.RO” are dreptul de a amâna rambursarea plăților până când bunurile sunt returnate sau până când se face dovada că bunurile au fost returnate, în funcție de care dintre cele două evenimente s-a produs anterior.
(8) În cazul în care Utilizatorul nu își îndeplinește obligația conform paragrafului 5, fără a anunța „TOPCASES.RO” cu privire la întârziere și fără a furniza un motiv întemeiat pentru aceasta, se consideră că și-a retras declarația de a exercita retragerea din contract.
(9) Atunci când „TOPCASES.RO” a suportat cheltuieli în legătură cu executarea contractului și Utilizatorul se retrage din contract, „TOPCASES.RO” are dreptul să rețină suma corespunzătoare pentru cheltuielile efectuate sau să ceară plata acestora. .

Artă. 12. Utilizatorul nu are dreptul de a se retrage din contract dacă obiectul contractului îl constituie bunuri realizate la comanda utilizatorului sau conform cerințelor individuale ale acestuia;

Artă. 13. „TOPCASES.RO” rambursează Utilizatorului prețul pe care l-a plătit pentru bunurile returnate.

GARANȚII ȘI PLÂNGERI
Artă. 14. (1) Utilizatorul are dreptul de a revendica pentru orice neconformitate a bunurilor cu ceea ce s-a convenit/comandat, atunci cand, dupa livrare, se descopera neconformitati cu contractul de vanzare.

Artă. 15. Orice neconformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare, apărută până la 6 luni de la livrarea bunului, se consideră a fi existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazului în care se dovedește că lipsa de conformitate. se datorează naturii mărfurilor sau naturii discrepanței.

Artă. 16. Consumatorul nu poate contesta conformitatea bunurilor de consum cu contractul de vânzare a acestuia, atunci când:
1. la încheierea contractului a cunoscut sau nu ar fi putut să ignore discrepanța;

Artă. 17. (1) Consumatorul are dreptul de a formula o reclamație cu privire la bunuri, indiferent dacă producătorul sau comerciantul a oferit o garanție comercială pentru bunuri.
(2) Atunci când satisfacerea revendicării se realizează prin înlocuirea mărfii cu alta corespunzătoare celei convenite, „TOPCASES.RO” va păstra pentru utilizator condițiile originale de garanție.

Artă. 18. (1) Atunci când depune o reclamație cu privire la un produs, consumatorul poate pretinde restituirea sumei plătite, înlocuirea produsului cu altul corespunzător celei convenite sau la o deducere din preț.
(2) Plângerea se depune verbal la numărul de telefon specificat de „TOPCASES.RO” sau în scris prin intermediul e-mailului specificat, prin poștă sau livrată la adresa societății. „TOPCASES.RO” oferă acces la un formular de reclamație de pe site-ul său.
(3) La depunerea unei reclamații, utilizatorul indică subiectul reclamației, modalitatea preferată de soluționare a reclamației, suma corespunzătoare a sumei solicitate, precum și adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail pentru contact.
(4) La depunerea unei reclamații, utilizatorul trebuie să atașeze și documentele pe care se întemeiază reclamația, și anume:

1. chitanta sau factura;
2. protocoale, acte sau alte documente prin care se constată nerespectarea bunurilor cu cele convenite;
3. alte documente de stabilire a creanței pe bază și cuantum.

Artă. 19. (1) Contestațiile privind bunurile de larg consum pot fi depuse în termen de până la doi ani de la livrarea bunurilor, dar nu mai târziu de două luni de la constatarea neconformității cu acordul, precum și după expirarea termenului de expirare. .
(2) Termenul încetează să curgă în timpul necesar pentru a ajunge la un acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului.
(3) În cazul în care „TOPCASES.RO” a oferit o garanție comercială pentru mărfuri, iar termenul garanției este mai mare decât termenul de prezentare a revendicării, cererea poate fi depusă până la expirarea termenului garanției comerciale.
(4) Depunerea unei plângeri nu constituie un obstacol în calea depunerii unei reclamații.

Artă. 20. (1) „TOPCASES.RO” ține un registru de reclamații. Utilizatorului i se trimite la adresa de e-mail indicată de acesta un document, în care sunt indicate numărul reclamației din registru și tipul bunurilor.
(2) Atunci când „TOPCASES.RO” satisface pretenția, eliberează un certificat în acest sens, care se întocmește în două exemplare, și furnizează în mod obligatoriu un exemplar Utilizatorului.

Artă. 21. (1) „TOPCASEs.RO” în cazul unei reclamații justificate, aduce bunurile în conformitate cu contractul de vânzare în termen de o lună, socotită de la depunerea reclamației de către Utilizator.
(2) În cazul în care bunurile nu sunt reparate nici după expirarea termenului prevăzut la alineatul precedent, Consumatorul are dreptul de a rezilia contractul și de a i se rambursa suma plătită sau de a solicita o reducere a prețului bunurilor de consum conform la art. 114 din Codul civil.
(3) Aducerea bunurilor de consum în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru Consumator. El nu datorează costurile de expediere a produsului de consum sau materialele și forța de muncă asociate reparației acestuia și nu suferă inconveniente semnificative.

Artă. 22. (1) În cazul nerespectării bunurilor de consum cu contractul de vânzare și când Consumatorul nu este mulțumit de soluționarea reclamației, acesta are dreptul de a alege între una dintre următoarele opțiuni:
1. anularea contractului si restituirea sumei platite de acesta;
2. reducerea prețului.
(2) Consumatorul nu poate pretinde restituirea sumei plătite sau reducerea prețului bunurilor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască bunurile de consum cu una nouă sau să repare bunurile în termen de o lună de la reclamația consumatorului.
(3) Comerciantul este obligat să satisfacă o cerere de reziliere a contractului și să restituie suma plătită de consumator, atunci când, după ce a satisfăcut trei reclamații ale consumatorului prin repararea aceluiași produs, în termenul de garanție, există o ca urmare a aparitiei nerespectarii marfii cu contractul de vanzare.
(4) Consumatorul nu poate pretinde rezilierea contractului dacă neconformitatea bunurilor de consum cu contractul este nesemnificativă.

PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Artă. 23. (1) Drepturile de proprietate intelectuală asupra tuturor materialelor și resurselor aflate pe site-ul „TOPCASES.RO” (inclusiv bazele de date disponibile) sunt supuse protecției în temeiul Legii drepturilor de autor, iar drepturile conexe aparțin „TOPCASES.RO” sau celor desemnate corespunzător. persoana care a atribuit dreptul de utilizare a „TOPCASES.RO”, si nu poate fi folosita cu incalcarea legislatiei in vigoare.
(2) În cazul copierii sau reproducerii unor informații în afara limitelor permise, precum și în cazul oricărei alte încălcări a drepturilor de proprietate intelectuală asupra resurselor „TOPCASES.RO”, „TOPCASES.RO” are dreptul de a pretinde despăgubiri. pentru pagubele directe si indirecte suferite Full size.
(3) Cu excepția cazurilor în care este convenit în mod expres, Utilizatorul nu poate reproduce, modifica, șterge, publica, distribui și face publice în orice alt mod resursele de informații publicate pe site-ul „TOPCASES.RO”.

Artă. 24. (1) „TOPCASES.RO” se obligă să aibă grijă cuvenită pentru a oferi Utilizatorului o oportunitate de acces normal la serviciile furnizate.
(2) „TOPCASES.RO” își rezervă dreptul de a suspenda accesul la serviciile furnizate. „TOPCASES.RO” are dreptul, dar nu și obligația, la discreția sa de a șterge resursele de informații și materialele publicate pe site-ul său.

REZILIAREA ȘI ANULAREA ACORDULUI
Artă. 25. „TOPCASES.RO” are dreptul la propria discreție, fără preaviz, să rezilieze unilateral contractul, în cazul în care constată că serviciile furnizate sunt utilizate cu încălcarea acestor condiții generale, a legislației Republicii Bulgaria și norme morale general acceptate.

Artă. 26. Cu exceptia cazurilor prevazute in acesti Termeni si Conditii Generale, contractul dintre parti inceteaza si in momentul in care activitatea „TOPCASES.RO” este suspendata sau intretinerea site-ului acestuia este incetata.

Artă. 27. În afară de cazurile menționate mai sus, fiecare dintre părți poate rezilia prezentul contract prin notificarea celeilalte părți cu o săptămână în caz de neîndeplinire a obligațiilor asumate prin contract.

Artă. 28. Forma scrisă a contractului se consideră îndeplinită prin trimiterea unui mesaj de e-mail, apăsarea unui buton electronic de pe o pagină cu conținut care este completat sau selectat de Utilizator sau bifarea unui câmp (căsuță de bifare) de pe site. , etc. similar, în măsura în care declarația este înregistrată din punct de vedere tehnic într-un mod care face posibilă reproducerea acesteia.

CLAUZA DE SALVARE
Artă. 29. Părțile declară că, în cazul în care oricare dintre clauzele acestor Termeni și Condiții Generale este/se dovedește a fi invalidă, aceasta nu va invalida întregul contract sau oricare dintre celelalte părți ale acestuia. Clauza nevalidă va fi înlocuită de normele obligatorii de drept sau de practica stabilită.

MODIFICAREA TERMENILOR ŞI CONDIŢIILOR
Artă. 30. (1) „TOPCASES.RO” se obligă să notifice Utilizatorii cu privire la orice modificare a prezentelor condiții generale în termen de 7 zile de la apariția acestei împrejurări la adresa de e-mail specificată de Utilizator.
(2) Atunci când nu este de acord cu modificările aduse condițiilor generale, Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a indica un motiv și fără a datora despăgubiri sau penalități. Pentru a-și exercita acest drept, Utilizatorul trebuie să notifice „TOPCASES.RO” în termen de o lună de la primirea mesajului conform paragrafului anterior.
(3) In cazul in care Utilizatorul nu isi exercita dreptul de a se retrage din contract in conformitate cu procedura prevazuta in prezentele conditii generale, se considera ca modificarea a fost acceptata de catre Utilizator fara obiectii.

LEGE APLICABILĂ
Artă. 31. Prevederile legislației actuale a Republicii Bulgaria se aplică tuturor aspectelor care nu sunt reglementate de acești Termeni și Condiții Generale.